luni, 17 martie 2014

Popeye Marinarul si satul lui din Malta


 Malta ascunde un personaj de desene animate cu tot cu satul lui. Nu m-am gandit nicio clipa ca il voi intalni aici, cu tot cu ceilalti eroi din animatia care-mi facea ziua fericita atunci cand eram mica.



Din peisaj nu lipsesc Olive, Oyl, Bluto, Swee' Pea si Wimpi. Toti veseli, reali si prietenosi. Un coltisor de Malta pe care, daca as fi putut, l-as fi luat acasa. Sa il arat tututor, pentru ca sigur s-ar fi bucurat si ei.




Am poposit in Satul lui Popeye Marinarul mai mult de doua ore si sincer m-am desprins greu, cu promisiunea ca ma voi intoarce curand... Aveam tot timpul sentimentul ca mi-a scapat ceva. Erau atat de multe de vazut, iar casutele, teatrele de papusi si nenumaratele muzee pline de lucrusoare asemanatoare jucariilor mele din copilarie sunt adevarate comori ale unui Popeye care parca nu va muri nicicand.



O lume de poveste unde orice adult are posibilitatea sa retraiasca fara efort multe emotii ce-i vor aminti de copilarie si unde orice copil va striga in gura mare ca nu vrea sa mai plece de acolo.


Nu lipsesc magazinele de suveniruri, terasele in apropierea apei, unde poti savura bunatati malteze si bauturi racoritoare cu arome imbietoare Nu rata plimbarile cu barca.




Apa, nu incape vorba, e de un albastru ireal, dar real :), oamenii optimisti, turistii entuziasti, iar clima calda. Asadar, daca ajungi in Malta nu uita de Satul lui Popeye. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu