Pe 22 noiembrie 2014 a avut loc, la Hotel Crowne Plaza
București, Conferința susținută de Alfie Kohn, unul dintre cei mai cunoscuți
speakeri internaționali pe teme de parenting și educație. Prezentările s-au
axat în jurul ideii de Parenting necondiționat, aducând în discuție concepte
precum recompensă și pedeapsă, condiționare, amenințare și cooperare.
Evenimentul, organizat de Asociația Totul Despre Mame, afost promovat pe site-ul
www.totuldespremame.ro și pepagina de Facebook a Asociației, dar și pe
site-urile șipaginile sponsorilor și ale partenerilor media.
Gama Infant UNO a fost prezentă la eveniment în calitate
desponsor, ieșind în evidență cu un spider jucăuș, care asurprins esența gamei,
în ansamblul ei, punând, în acelașitimp, în valoare caracteristicile fiecărui
produs în parte.
La conferință au participat aproximativ 500 de persoane, în
special mămici sau viitoare mămici, din categoria „premium”, cu venituri peste
medie, active pe site-uri și forumuri de parenting, mari consumatoare de
informații privind creșterea și
îngrijirea bebelușilor – adevărați influencer-i, atât în mediul virtual,
cât și off-line, în cadrul comunităților demămici din care fac parte. Astfel,
Infant UNO a putut comunica eficient, către un public ce coincide cu target-ul
său și care poate asigura diseminarea informațiilor despre produsele sale, prin
generarea de word-of-mouth¸ către publicuri mai puțin active, dar receptive.
Pentru a promova noua
gamă și pentru a facilita discuțiile despre produsele sale, mămicile prezente
au primit câte un pachețel conținând mostre de Infant UNOCremă și Infant UNO
Ser fiziologic, dar și kitul de comunicareInfant UNO, format dintr-un flyer cu
informații despreproduse, un sistem origami pentru copii, cu instrucțiuni
deasamblare, dar și câte un brand reminder, sub forma unuicarnețel magnetic
pentru frigider, cu logo-ul gamei –
toateacestea prezentate într-o mapă colorată, ce respectăcaracterul
ludic al gamei.
Feedback-ul primit a fost unul pozitiv; majoritatea
părinților care au vizitat standul au fost interesați de produsele Infant UNO,
de compoziția acestora, de disponibilitatea lor pe piață. Majoritatea
întrebărilor au fost legate de ingrediente, substanțele naturale pe care
mizează gama fiind apreciate de cea mai mareparte a vizitatorilor, dar și de
prezența produselor în diverse farmacii. Produsele care au generat cel mai mare
interes au fost Infant UNO Soluție pentru igiena auriculară și Infant UNO Gel
gingival, pentru părinții cu copii foarte mici, dar și Infant UNO Jellyvit
OMEGA 3 și Infant UNO Sfeclișor, în cazul părinților cu copii de peste 2 ani.
Gama Infant UNO oferă o îngrijire delicată și sprijină dezvoltarea armonioasă a
copilului încă din primele zile de viață, având în componență ingrediente
naturale, care îl protejează și îl ajută să crească sănătos. Mai multe
informații despre produsele din gama Infant UNO puteți găsi pe site-ul
www.infantuno.ro și în farmaciile partenere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu