miercuri, 7 octombrie 2015

Stockholm, sau "Venetia Nordului" vazut de Mihaela- Ykym Bags





Imi place sa primesc review-uri de la prietenii care iubesc calatoria. La fel de mult imi place sa aflu ce le-a placut cel mai mult in destinatia pe care abia au cosumat-o si mai ales sa postez aici cele mai reusite poze.

Pe Mihaela, fata harnica si talentata care confectioneaza genti- (le gasiti aici, daca le vreti- www.ykym.ro),  am mai prezentat-o acum ceva timp, pe blog-ul meu cu destinatia Peru, iar acum imi spune ca a vizitat Stockholm. Evident, am luat de la ea pozele si cateva dintre gandurile ei din calatoria in acest oras minunat si le-am asternut aici.





























“Un oras complex, un amestec  de arhitectura veche si noua, contopite intr-o unitate care uimeste, rasfirate pe multele insule care alcatuiesc “arhipelagul Stockholm”.


















Palatul Regal, Parlamentul, Biserica Germana. Dar si Sergels Torg- colosul  iluminat – si Ericsson Globe.
Strazi inguste si abrupte dar si bulevarde largi si cosmopolite.
Marea Baltica dar si Lacul Malaren.



Vasa, corabia secolului XVII, scufundata si regasita. Dar si nenumaratele ambarcatiuni  plutind pe sub podurile orasului.
Vant si ploaie dar si soare stralucitor.
Vikingi si rune dar si multiculturalism si arta moderna.
Culoare, neasteptat de multa culoare, si zambete.
Greu de descris dar incredibil si, neaparat, de vazut.”































www.ykym.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu